Marketing as a service
MACH Marketing is specialist in het genereren van new business (leadwerving) voor de zakelijke markt volgens een uniek concept.
Wij focussen op de bedrijven in uw doelgroep, waar uw accountmanagers nog geen contact mee hebben. Niet met hagel schieten maar een fijnmazige en gerichte marktbewerking, account-based marktbenadering. Hiermee verhogen we sales leads en B2B leads voor u.
Wij zorgen ervoor dat u aan tafel komt bij uw belangrijkste prospects
Wij zetten verschillende marketing disciplines in zoals telefonische marktbewerking, content marketing en social media gericht op de volgende doelen:
- Direct afspraken genereren voor uw accountmanagers
- Kansen in de markt in kaart te brengen. Denk hierbij aan sales leads lange termijn, expiratiedata, wanneer gaat er een specifiek thema spelen en wanneer wordt daarin geïnvesteerd, BANT principe
- Een ‘top of mind’ positie van uw bedrijf genereren bij de prospects en naamsbekendheid bij de doelgroep door middel van content marketing
Onze aanpak voor meer B2B leadgeneratie
Timing is bijzonder belangrijk in commercie. Door de markt in kaart te brengen weet u wanneer de sales lead benaderd moet worden, en bent u bezig met effectieve marktbewerking.
Wij doen dit volgens de MAAS-methode, Marketing As A Service. Dit is een combinatie van telefonische acquisitie, online marketing en social media, met één ultiem doel: het creëren van new business kansen voor uw bedrijf inclusief sales leads. Wij brengen de gehele ‘prospect-journey’ voor u in kaart.
Voor een effectieve marktwerking heeft u gemiddeld 5 à 6 contactmomenten nodig om tot een afspraak te komen met een prospect. Deze contactmomenten kunnen bestaan uit telefonisch contact, e-mail, LinkedIn exposure en een bezoek aan uw website. Dit gehele proces wordt verzorgd door MACH Marketing as a service.
Werkwijze en proces MACH Marketing as a service
- Top prospect lijst (top 100/250/500), samenstellen in samenwerking met de klant,
- Dan volgt een eerste telefonische scan van de doelgroep met als doelstelling: afspraken genereren, kansen in kaart te brengen en leads lange termijn vastleggen (via ons CRM systeem),
- Daarna volgen we leads per maand op naar aanleiding van de eerste marktverkenning. Ook leads die via het onlinekanaal worden gegenereerd worden telefonisch opgevolgd. Dit is een continu proces het gehele jaar door.
Deze online marketing strategie zetten we voor u in
Email-nieuwsflits
In de eerste marktverkenning worden zoveel mogelijk ‘opt-in’s’ gegenereerd voor de email nieuwsflits en andere content.
Op basis van de gegevens uit de eerste belronde wordt een LinkedIn campagne opgezet van waaruit belangrijke stakeholders worden benaderd.
SalesFeed
Via Salesfeed worden de prospects gevolgd (email/LinkedIn, website), een servicecall is snel gemaakt. Alles wordt genoteerd in ons CRM systeem.
De voordelen van het inzetten van online marketing voor meer sales leads
Door de voordelen van Online Marketing (naamsbekendheid, kennis delen én gevonden worden door professionals) en B2B telefonische acquisitie (dialoog en gedragsverandering) te combineren bouwt u aan een goed geoliede marketingmachine die uw sales organisatie continu van afspraken (van hoge kwaliteit) voorziet. En dit voor een vast bedrag per maand!