B2B telemarketing

B2B telemarketing is nog altijd één van de meest effectieve manieren om leads te krijgen. Telemarketing heeft zelfs meer succes dan zoekmachine, e-mail en web marketing. Dit succes bestaat uit een drietal factoren: een goede prospectlijst en gekwalificeerd telemarketingpersoneel. MACH Marketing zorgt voor beide elementen. Op deze manier creëert u de optimale hoeveelheid new business voor uw bedrijf of organisatie.

Onze campagnes zijn conform drie stappen ingericht. We beginnen met een brainstorm- & workshopsessie. Hierbij bepalen we de doelgroep, propositie, tone of voice en de ontwikkeling van het belscript. Hierna volgt de kick-off van de belcampagne en het vervolg van de belcampagne op basis van een analyse.

Werkwijze B2B telemarketing

MACH Marketing is een gespecialiseerde organisatie in B2B leadgeneration/new business. Als acquisitie partner van gerenommeerde industrie-leaders zoals Euler Hermes (finance), HP SimpliVity, Citrix (ICT), ThisisVDO, Bodet Rhodix, Hirschmann, Econocom, CNV en Samsung maken wij jaarlijks meer dan 1.000 hoogwaardige afspraken.

Wij zijn geen telemarketing organisatie maar een geïntegreerd verlengstuk van onze klanten (externe binnendienst). Consultants die geen verkooppraatje houden maar hun gesprekspartner aan het woord kunnen laten. Die voor de dialoog gaan, en langs die weg voor de afspraak.

Wij vormen met ons team een organisch deel van uw bedrijf, met gepersonaliseerde mailadressen, met herkenbare telefoonnummers en met aan uw accountmanagement gelinkte agenda’s’.

Uitbesteden B2B telemarketing

MACH Marketing weet door jaren ervaring hoe moeilijk het is om telemarketing intern uit te voeren. Tijd is er binnen organisaties niet voor, personeel al evenmin. Zelfs al mocht dit slagen, dan is het effect minimaal doordat de kwaliteit van goede sales agents ontbreekt.

Besteed daarom uw B2B telemarketing uit aan MACH Marketing! MACH Marketing bestaat uit een team van ervaren professionals die de kwaliteit en kwantiteit van uw leads naar een hoger plan brengen.

Onze campagnes zijn conform drie stappen ingericht. We beginnen met een brainstorm- & workshopsessie. Hierbij bepalen we de doelgroep, propositie tone of voice en de ontwikkeling van het belscript. Hierna volgt de kick-off van de belcampagne en het vervolg van de belcampagne op basis van een analyse.

mach marketing telemarketing succes

Resultaat B2B telemarketing

Ons onderscheidend vermogen zit vooral in onze medewerkers: zij maken het verschil. Wij werken exclusief met mensen die relevante commerciële en branchegerelateerde werkervaring hebben in combinatie met senioriteit.

De gemiddelde leeftijd bij MACH Marketing is 40+. Die senioriteit, werk en levenservaring zorgen voor kwalitatief hoogstaande gesprekken (dialoog), geloofwaardigheid en daardoor de conversie naar afspraken voor uw bedrijf.

Daarnaast verbinden wij telemarketing, online marketing en social media aan elkaar met één doel: het creëren van kwalitatieve salesleads. Graag vertellen we meer over onze dienstverlening oplossingen en cases in een persoonlijk gesprek.

Namens onze tevreden klanten

WILT U EEN VAN ONZE ADVISEURS SPREKEN?

Dat kan! Dien uw gegevens in en we nemen binnenkort contact met u op. U kunt ons natuurlijk ook zelf bellen of e-mailen.