Television as a service
Econocom, Hirschmann Multimedia en Samsung trekken samen op met de gezamenlijk ontwikkelde propositie ‘Television as a service’. Doel van het project is om de bewoners van zorginstellingen collectief te voorzien van een televisie met de modernste technologie en een doorlopende, centraal geregelde 24/7 technische support, tegen betaling van een vast, in de huurprijs van de ruimte opgenomen maandbedrag.
www.econocom.nl
Opdracht
Zorginstellingen interesseren voor deze grootschalige, eenduidige aanpak.
Aanpak
Marketingadvies, marktonderzoek, specifieke websites (micropages), e-mail, listbroking, telemarketing en agendaplanning
Boodschap
Voordelen voor de zorginstellingen: geen grote zorgen meer over hoogte van investeringen in multimedia en verlichting van de werkdruk van de technische dienst op individuele zorglocaties. Bewoners hoeven hun eigen tv niet meer mee te nemen, wat bijdraagt aan vermindering van zorg en risico’s.
Resultaat
Uit een totaal van 250 door MACH Marketing benaderde zorgkoepels werden in de eerste periode al 26 afspraken gegenereerd. Dit aantal loopt nog verder op.